China people from china!

haha, ja hej alla!
I söndags så kom kineserna till Sverige för första gången för att påbörja våran utbyte mellan Kina ( beijing ) och Sverige. ( Stockholm )
vi fick träffa de i tisdags, alla vi som ska åka till Kina i Mars. jag kan verkligen inte tro att vi ska åka till Kina.
det var lärarna eller rektorerna som kom till oss. Eleverna kommer senare när vi har varit där och hälsat på.
Jag gillade faktiskt skolans rektor, hon var en trevlig och rolig typ som spred glad energi, haha.
Jag hoppas att alla är så.
Snart, om någon månad eller så kommer vi få reda på vilka vi ska bo hos.
:D jag läääängtar.
JAG FORTSÄTTER LÄNGTA ^^
ni får ha det så bra tillsvidare ;D
// seyma

 

 

a pic of me and Lee!

 

 

//Seymaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0